partaj!


godmorgon på er! lördag idag då, men blev det någon sovmorgon? nejnej.
nu är klockan 8.55 och vi har varit vakna sen typ 6.30, haha! kul.
jag gick upp på toa strax efter 6, och då hade jag ändå varit vaken en liten stund innan. nasse lät ju som vanligt och sen var det ju ljust också. christian är uppe också.. ojdå! men han har faktiskt börjat vakna tidigt med på helgerna. frukost har vi fått i oss också. fan, jag kommer nog säkert vara ganska trött ikväll :(

idag är det 50-årskalas/partaj! svärmor fyllde år igår och idag ska vi fira henne. kalaset ska hållas hemma hos tony & linda i östansjö. skönt faktiskt att det blir nära! det hade blivit lite jobbigt att åka hem ikväll från degerfors. men, då hade vi säkert sovit där skulle jag tro. det kommer nog bli kul iallafall! :)

igår var vi och firade mamma som fyllde i onsdags. hon ville ha en klocka så hon slipper ta upp mobilen hela tiden. så jag köpte en fin på guldfynd :) vi fick varm smörgåstårta! mums. mamma hade också skärt avokado på mitten och sen lagt skagenröra i "kärnhålet" och sen räkor på. det var gott :)

igår målade jag naglarna vita (vilket jag tycker är skitfult), men jag skulle ju ha mitt rosa glittriga nagellack på, så det blir graffiti nails. så det är fixat idag :) snart ska jag hoppa in i duschen så man blir fräsch idag med. sen är det dags att fixa sig. tyvärr så hade inte media markt några wavemakers inne igår heller så kan icke fixa mitt hår vågigt idag :( vet inte alls hur jag ska ha det.. eller vad jag ska ha för kläder heller! det måste jag kolla ut.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0