pyssel pyssel


jag tänkte slänga in några ord när jag ändå sitter här! :)

jag har pysslat en stund nu. vilken tid det tar! först ska man ju komma på hur man ska göra, vilka färger det ska gå i o.s.v. sen limmas småsaker och då kan man inte göra annat förrens det har torkat. det är snart dags att sätta dit sen sista grejen - tror jag! får se hur kortet kommer se ut :) under tiden som limmet skulle torka så var jag nere till tvättstugan och sen har jag börjat med kortet till mamma också. nu var jag tvungen att ta en paus - ätpaus! jag gjorde mig två äggmackor :) gott!

jag ska snart ner till tvättstugan igen för att hänga upp i torkskåpet/slänga in i torktumlaren, så då kan jag sitta här en stund till isället för att pyssla. måste vila lite :) när pysslandet är färdig ska jag städa! det är nog massa glitter på köksgolvet. jag är full med glitter! så går det när man använder glitterpapper!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0