snöig torsdag


godmorgon!

en snöig torsdag det här. det har ju kommit en del snö också! det är ju faktiskt inte så konstigt att det snöar nu heller. annars vid den här tiden på året brukar det vara mycket mer snö.

imorse tänkte jag stanna hemma först för jag mådde skit! meen, det blev lite bättre efter ett tag och jag åkte iväg iallafall. pengar behövs ju! nu är det ännu bättre som tur är. skönt! idag skulle det vara väldans skönt att bara ligga i soffan och kolla på tv/film, men jag måste dammsuga & torka golven, pyssla födelsedagskort och tvätta 13-16. så det finns ingen tid till slapp. lite kanske :) som nu.

frukost har jag nyss fått i mig, och nu blir det lite tv-tittande sen ska jag pyssla! :)
jag ska försöka få ur mamma också vad hon vill ha i present. måste ju åka och köpa idag eller imorgon. vi ska ju till dom imorgon och fira henne. det är svårt att köpa present till nån som inte vet vad den vill ha. om man själv inte vet något som den/de behöver.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0