tråkigt


vilken tråkig dag. vilket tråkigt väder.
idag har jag ingen större lust att göra något, förutom att ligga i soffan och kolla på tv/film.
just nu håller jag på att tanka hem sjätte säsongen av criminal minds :D så det ska jag kolla på de dagar som kommer!

igår blev det 1 timmes promenad :) det var väldigt skönt! medans jag gick så kom den där känslan.. jag började bli hungrig och illamåendet smög sig på. jag måste äta på en gång när jag blir hungrig! annars kommer illamåendet och jag blir snurrig. inte kul!

på kvällen gjorde jag, vad som skulle föreställa, kladdkaka! med daim i. jag är fan sämst på att göra kladdkaka. de senaste gångerna har den inte blivit kladdig :( den var inte alls inne länge ju. besviken!
som vanligt så somnade jag i soffan. jag trodde att jag hade sovit en timme, men då hade det bara gått 15 minuter. det är också väldans jobbigt när man somnar i soffan och sen kommer på att man skulle duscha också. då är det bara att traska upp, även om man mycket hellre vill ligga kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0