trött som en jäkla gnu..


.. det är precis vad jag är!

i lördags var det ju som sagt 50-årskalas för svärmor!
det var trevlans! fick god mat, & vi hade det kul!
jag gjorde mig några alkoholfria san franciscos, men efter ett tag smakade det skit! haha.
vi kollade också på mellon. jag tycker att det var rätt låt som vann, även om jag tycker att dead by april var bäst! jag tror att det kommer gå bra för loreen i eurovision.
det blev lite dans med. jag som inte brukar dansa nykter gjorde lite moves!

när vi kom hem och kom i säng så var det exakt 5 timmar kvar tills alarmet skulle ringa. jag hade stallt alarmet på 5.20, precis som resten av veckan! jag skulle nämligen upp och jobba lite. när jag kom hem la jag mig en stund men jag somnade inte. men jag hade kunnat gjort det mycket väl!

soffhäng större delen av dagen. jag somnade till några gånger men blev väckt av christian! jag gick till maxi och handlade lite mat till mig. christian åt pizza och det ville inte jag ha. så jag köpte en liten potatisgratäng & grillad kyckling :) gottigott!
en ny säsong av how i met your mother började igår!! :) kollade på det, men jag somnade under andra avsnittet. skittrött! idag måste jag chilla. och ut och gå! så fint väder :)

nej nu ska jag duscha och greja, sen ska jag med mamma & emilia mot marieberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0