jaaa, fredag!


fan så härligt att det är fredag! har längtat hela veckan. men denna vecka har gått rätt så fort tycker jag. skönt det! jag har varit trött som ett as i veckan också. både tisdag och onsdag somnade jag om till 5.45, då brukar jag åka annars. igår vaknade jag igen 5.48. imorse kom jag iallafall upp tidigare, fast det tog emot väldigt mycket.

jag har väldans ont i huvudet också. det har suttit i sen igår. det har varit typ "spränghuvudvärk". det känns verkligen som om huvudet ska sprängas. jag vilade en stund igår och det försvann lite när jag somnade till. men så fort jag vaknade så smög det sig på igen. jag gick upp strax innan 20 för jag skulle se once upon a time, men det var inget! unga läkare var istället. så tydligen ska det vara imorgon. måste se då! iallafall så gick jag och la mig igen vid 20.30. jag ville bara sova så jag slapp hvúvdvärken. och precis som jag trodde så dök den upp imorse igen! ibland har jag så där äckligt ont i huvudet så jag mår illa. typ så var det imorse. men jag ska iallafall gå och köpa alvedon sen så förhoppingsvis blir det bättre :) inte vill jag ligga i soffan hela dagen nu när det är fredag.

vad har hänt i veckan då?
christian har ju beställt nya däck och nya fälgar till bilen, så i tisdags var jag iväg till ruba gummi så de fick kränga på däcken på fälgarna. finfint! så de åker väl på nån dag här :)
senare blev det örebro! innan åkte vi till grizzly för att köpa kattsand och sedan bauhaus för jag skulle fixa arbetsgivarintyg som a-kassan ska ha. så jag får väl dom papprena hemskickade nästa vecka!
igår efter jobbet tog jag en sväng till lithells och köpte lite korv :) kok och grill blev det! kokkorven är godast är äta kall. man kan bara gå och ta hela tiden. mmm!

idag vet jag inte alls vad vi ska göra. först ska jag väl chilla lite så mitt huvud blir bättre. det skulle vara gott att grilla idag med. jag är sugen på att göra egen potatisgratäng och ha något kött till. häromdan grillade vi kyckling. det var gott :) vi får se hur det blir! ikväll blir det iallafall att kolla på let's dance. det verkar ju vara några med som man gillar :)

neehej.. kanske byta om och fixa sig lite och sedan gå och köpa alvedon!

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0