25+3


och så var det en ny vecka igen!

i lördags var vi till vretstorp och "firade" mamma på morsdag, istället för igår. innan hade de varit iväg till gallaberget. emilia hade badat och erika fiskat. det är jämt kallt där tycker jag.. men nu var det några år sen som jag badade där.
på hemvägen sväng vi in till tony och linda. kollade på eurovision-finalen där.. kul att sverige vann! :D äntligen ett bra bidrag som skickades iväg! de andra länderna hade då inga bra bidrag alls. de flesta var lugna, tråkiga och lät så deppiga. nej, sånt vill vi inte ha!
igår var vi hos svärmor. väldigt fint väder hade vi! promenad, solning, lite stenplockning i vattnet (som var skönt). trevlig dag.

dessutom.. ullaredsresa är bokad!! :D senare i veckan åker jag och mia bussresa ner för att shoppa! ska bli great! jag har skrivit ihop en liten shoppinglista. mest babygrejer ska jag köpa. även jag måste ha lite andra kläder som jag kan gå i under sommaren. det är inte så många byxor nu som jag kan ha. mjukisbyxor och långa leggings är inte så roligt att gå i jämt, iallafall om det är varmt! några större tröjor måste jag också införskaffa mig. några av mina börjar puta ut en del ner till (just oversize-tröjorna) och det är ju inte så himlans fint kanske. första gången som jag åker buss ner. kul också att åka ner under den här årstiden. det har ju typ alltid blivit på hösten som man har åkt annars. första gången jag var nere så var det i juni, men det är ju snart 5 år sen.

jag måste och försöka fixa så att den där rutan försvinner som kommer upp på bloggen. för vissa kommer den inte upp. konstigt att den gör det för en del.. vet inte alls hur den har hamnat där. jag har mejlat och frågat hur den kan ha hamnat där, och det kan vara så att om jag har tagit nån bild eller text från den bloggen så följer det med, om de har användarnamn och lösenord på sin blogg. meeen, det är ju just det. man måste ju skriva i det, annars kommer man inte in på bloggen. och jag vet inte alls vem det är. dessutom.. texterna fixar jag själv, och bilderna brukar jag fixa med innan. men men.. hoppas att det fixar sig för jag har inte lust att göra om bloggfan nu!

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - 17 år & föddes med LKG

Ha en bra dag! ♥

2012-05-30 @ 11:37:00
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0