bra fredag


imorse klev jag upp tidigt! alarmet hade jag stallt på 6.15 för jag hade bokat tvättid 7-10, men spang ner tidigare så att det skulle bli klart tidigare. vid halv 8 drog jag ut på en timmes morgonpromenad med stavarna. det var gött, men det blåste lite. halv 10 var det dags att simma för tredje dagen i rad med linda. idag var det verkligen lugnt i bassängen! :) det var mot slutet som det kom skolungar.
efteråt blev det en sväng till maxi. på vägen ut köpte vi kulglass och det var mumsigt!! :)



förut var jag till maxi ännu en gång, men då var det dags att handla mer! det var massa folk + att korten inte funkade att betala med, så man fick gå och ta ut pengar istället och sen in igen och betala. rörigt!
nu byter christian framljusen på bilen och efter det blir det en tripp till östansjö till tony & linda. ska bla. äta tacos! :)

ha en bra fredagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0