första sparken?


troligtvis så kände jag av första sparken igår. det var när jag la mig ner en stund på rygg i sängen som jag kände att det 'puffade' till i magen! det är en del som har frågat om jag har känt något. men det har varit svårt att svara på eftersom jag inte vet hur det ska kännas. det är ju ändå första barnet. men igår kände jag faktiskt :) jag antar att det var det iallafall. jag börjar längta mer och mer nu! tänk, imorgon har det redan gått 23 veckor. det är ungefär 17 veckor kvar. helt sjukt! jag kan inte fatta att det har gått så fort.. ♥

igår ställde jag alarmet så att det skulle ringa 10 idag. jag och linda skulle simma vid 11 så jag tyckte att det var bäst att ställa alarm, även fast jag inte brukar sova så länge. men tro på fan. när alarmet ringde kl. 10 så låg jag och halvsov. inte trodde jag att klockan var så mycket redan. jag hade alltså sovit 10-11 timmar. säkert 10, eftersom jag hade halvsovit lite på morgonen. jag antar att jag behövde den sömnen? simmade iallafall en timma. gött :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0