härlig dag!


denna vecka har verkligen sprungit iväg! det är ju redan torsdag. och vilket väder vi har - underbart!

i måndags var det sista dagen för mig på jobbet. jag fick ju en månad extra, till sista maj. men i fredags fick jag veta att det inte blev så. det känns så jävla skönt att inte jobba där mer. jag var så trött på jobbet! självklart så vill jag ju ha ett jobb. helst inte inom städ! meen, jag får ju ta det som jag får och hittar. det är ju inte många månader som jag ska jobba nu.
i tisdags blev det jobb (miljöteamet). söndagar och röda dagar städar jag, och det är faktiskt okej. det är bara två timmar och det är bra ställe att städa på - restaurang brändåsen. får se om jag får lite mer där, på miljöteamet. det skulle vara bra! då blir det ju något iallafall.

igår + idag = de två första arbetslösa dagarna! det kändes för jäkla skönt att inte gå upp halv 6 och se christian få ligga kvar en stund till i sängen. nu är det tvärtom ;) fast jag kan ju ligga hur länge jag vill.
men både igår och idag blev det simning med linda i kumlahallen :) vi började simma halv 10 i stället för 11 som vi brukar. igår var det väldigt lugnt och skönt, till skillnad från idag! då var det massvis med skolbarn - och vuxna med. två längder var för motionssim. jag fick ihop oss till typ 12 stycken som höll på samtidigt. ungarna försvann och då kunde vi byta sida. imorgon kör vi samma tid. då får vi se hur det ser ut på en fredagsmorgon där då..

efter simningen idag var jag och mamma till pickaboo en sväng. hon skulle köpa present och jag passade på att kolla till angelica, som jag ska åka till någon dag och gratta. jag hittade en grej till våran ytterdörr :) ett hjärta som var lite korg-aktigt och sen ett hjärta i det och någon rosett. den sitter fint på dörren nu.

nu har jag varit hemma en liten stund. jag var ute i en timme och fotade lite grann. först vid kyrkan på träden med rosa blommor, sen gick jag vid sjöparken :) härligt!! man verkligen njuter av det här vädret.












svan 1. som var på väg till mig

 







svan 2.







Kommentarer
Postat av: Linda

Aldrig mer en tidig torsdag i simhallen!!!



Fina bilder du tar!!:) gick runt en massa på kyrkogården med, hur fint som helst! Hoppas på bra väder imorgon med, då blir kameran med igen;)

2012-05-03 @ 16:07:22
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0