jobb + sim


idag är jag väldigt väldigt trött! vaknade till imorse och så tänkte jag att det inte var nån idé att somna om, för jag skulle ju snart upp. men när jag sen kollade på klockan efter ett tag så var den bara 4.30!! kul. somnade om sen igen och vaknade av alarmet som ringde 5.50. jag var tvungen att ut och flytta bilen! ibland finns det inga parkeringar lediga så mot kvällen (och likadant på helger) brukar vi parkera bilen här utanför på parkeringen som hör till skolan. men jag var ju tvungen att upp och flytta på bilen och som tur var så fanns det lediga platser. så jag sprang ut i pyjamas och tofflor, drog på mig jackan också. sen gick jag raka vägen till sängen och låg tills alarmet ringde igen 6.45. jag jobbade nämligen idag! jag blev tillfrågad om att städa på swedbank i hallsberg idag, och självklart tackar jag ja till allt jobb nu som jag kan få. det är ju bara 1 ½ timme där med, så det gick fort :) jag var där lite förra året under sommaren så jag visste ju vad som skulle göras.

promenad + fotodags igår.



efteråt vore det inte alls fel att åka hem och sova. men jag och linda skulle simma 9.30 så det blev raka vägen dit! det var väldigt skönt att simma. som vanligt! men det kändes i knäna efter ett tag. men en timmas simning blev det :)
väl hemma blev det frukost och två avsnitt av criminal minds. massa foton från kameran har jag också lagt in på datorn. det blev promenad + fotografering igår.
bröderna sundström var ute och fiskade, så då gick jag och linda runt sjön + att vi fotade med :) det var väldigt fint där! jag och christian har varit där en gång tidigare och gått, men det var ett tag sen. så det blev en stund ute. skönt, men synd att det blåste lite kallt.
grillning blev det framåt kvällen med i östansjö. gott var det :)



i lördags var vi på 35-årskalas! christians faster fyllde år så då var vi och grattade henne :) trevlans! det bjöds också på smörgåstårta, som jag har varit sugen på så häääääääääääääääääär länge!! + lite till.
efter mot kvällen kom morgan och mia hem till oss. blev bjudna på mat och så kollade vi på ishockey!


Kommentarer
Postat av: Emmi

älskar sista bilden,superfin!:D

2012-05-08 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0