jordgubbsförsäljare?




idag slängde jag iväg en jobbansökan som jordgubbsförsäljare i hallsberg. förut fick jag ett samtal därifrån och hon som ringde frågade om jag fortfarande var intresserad. tydligen så är det en del som inte blir det längre när de väl blir uppringda. men jag är ju det :) hon frågade också om jag isåfall kunde tänka mig att jobba i örebro med. jobbet höll på tills i slutet av juli, så det skulle ju vara lagom för mig då. hon skulle spara min ansökningar och så får vi se om hon hör av sig igen. man kan ju hoppas att det blir något med det! :)

eftersom jag städade och grejade igår så har jag kunnat tagit det lugnt idag. film och soffhäng, precis som nu ikväll. vi har ätit hemmagjord pizza och kollat på she's the man. alltid lika bra :) hela dan har jag haft sällskap av nasse bredvid mig. han har sin plats han!

även om jag är mätt nu så blev jag sugen på någon god efterrätt. men inte köpte jag något. det räckte kanske med att jag köpte igår? då blev det ju tobleroneglass (från carte d'or). och så var jag tvungen att testa en av de nya smakerna som loka har kommit med. det fick bli päron & pitanga. den smakade inte så himlans mycket tyckte jag. det var en svag smak av päron. men den funkade! jag får testa en annan smak nån dag. måste ju passa på att prova när det kommer nya smaker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0