skumt..


när jag klickar upp min blogg så kommer det upp en windows-säkerthetsruta.. man ska fylla i användarnamn och lösenord. men det står ju ett helt annat bloggnamn också. jag har ju inte ens lösenord på min blogg. skumt! blir det så för er med? om ni går in på min?

iallafall.. idag är det torsdag, vilket jag trodde var igår, ganska ofta! så blir det väl när man är arbetslös antar jag. idag har jag inte gjort så mycket. steg upp efter 6 för att skjutsa christian till jobbet. annars nu åker han med sin pappa men idag började han tydligen senare. när christian säger åt mig att gå upp så svarar jag bara: "nej, jag vill inte." haha, som ett litet barn. jag fick iallafall åka hem och lägga mig igen efter. låg till 11! jag har fått börjat ätit järntabletter nu för jag hade ganska lågt blodvärde.. så jag kanske blir lite piggare med? jag har ju aldrig kunnat sova så här mycket innan som jag gör nu. gick till maxi en sväng förut med och handla lite. inte så smart att gå i mjukisbyxor. jag skulle ha tagit kortbyxor.. hot hot hot!

idag blir det grillning tror jag. såna här dagar är det gott med grillat, men jag vill ändå ha något kallt. kall mat.  vi grillade igår hemma hos tony och linda. det smakade bra :) senare var vi ute på 1 ½ timmas promenad. väldigt skönt! men inte det skönaste att gå så länge i tofflor. det kändes väldans mycket i fötterna efteråt, och även idag. och i knäna! man skulle ha skor i bilen..

imorgon kommer också en feting lön!! :D sista lönen från städ-team + slutlön (så det blir typ 2 löner) och så lite grann från miljöteamet :) det gillas väääldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0