spindeljävel


sitter just nu och bara väntar.. christian slutar om 30 minuter, och om en timma kommer det en från trygg hansa och ska prata lite försäkringar och så. jag fick samtal därifrån i måndags och de erbjuder gratis rådgivning när det gäller att välja försäkring. eftersom vi ska ha barn så är det bra att ha sån försäkring med. 

igår dammsög jag + torkade golven. jag städade även i badrummet så det blev rent och fräscht där :) så idag har jag inte gjort mycket. tagit det lugnt mest. sen tänkte jag ge mig ut på en promenad + kanske ta lite kort med. får se om jag får med mig christian :) även tvättning står på schemat ikväll. 



höll på att avlida förut med! stod och plattade håret och ser sen i spegeln att det är något svart på min tröja, typ nästan vid kragen. en liten spindeljävel!! lite tjockare också. tänkte först att det kunde vara ludd men såg sen att den rörde sig lite. jag slet av mig både tröjan och linnet under och skakade på dom som fan. men ingen spindel jag såg. när jag var på väg att ta på mig igen tänkte jag kolla i bh:n, ifall den skulle kommit dit. och där var den ju! lugnt och sakta tog jag papper och klämde ihop den och sen spolade ner. uuuuuuuh! :s hatar spindlar! och hur fan kom den dit? från hårborsten? plattången? eller satt den nånstans och sen hoppade på mig? äckligt, i vilket fall som helst.

nej nu ska jag nog sätta mig på balkongen och få lite sol på mig, om den inte försvinner bakom alla moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0