shopping.


idag ska vi fixa lite vårfint på balkongen. blomlådor och blommor ska inhandlas. även blommor till träkrukorna på väggen. så en tripp till blomsterlandet blir det idag, kanske svänger in där i mosås också och kollar efter blommor. det är dags att det blir fint där ute nu! mer vet jag inte vad vi ska hitta på idag. får se senare!

gårdagen börjades med simning med linda, tredje dagen denna vecka. gött! jag och christian gick en runda på marken när han kom hem. det blev bara lite marknadsnougat och brända mandlar, det vanliga! strumpor köpte jag ju sist på askersundsmarken. vi hade tur.. när vi skulle gå dit så slutade det att regna, och när vi kom hem så började det igen! åkte sedan mot ikea för lite shopping + mat. det blev även en sväng till babyproffsen och gp (de har massa barngrejer + symaskiner, här i kumla). efteråt for vi till tony & linda. åt tacos och kollade på film! baksmällan 2. bra film :) meen, jag missade väl några snuttar eftersom jag somnade till, haha!


nej nu ska jag fixa mig så vi kan åka sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0