bokat :)

godkväll!
tänkte slänga in några ord så här på kvällskvisten.
billy sover, och christian gick nästan nyss och la sig = jag har egentid. vad blir det då? kanske ett avsnitt av pretty little liars? :) passar på att kolla lite när jag kan. kollade på två avsnitt igårkväll, och det är ju så braa!!

idag låg vi länge! klockan var väl typ 12 när jag gick upp och strax därefter vaknade min prins! vi har inte gjort så mycket idag. vi skulle ha tagit oss en promenad, men det var en trött liten kille som somnade i babygymmet medans jag borstade tänderna, så det blev en liten sväng senare till maxi.

i måndags började vi med julpyntning! hade en sjuk sambo hemma i tre dagar, men inte kunde han låta bli julgrejerna för det. ljusstakar/stjärnor kom upp. jag strök gardiner som sedan kom upp också.
i tisdags började det ju att snöa!! tråkigt. jag och billy var ute på en liten shoppingrunda. vi passade på att åka innan det kom mer snö och innan det blev mörkare. det är ju fint med snö, inget fel i det.. men just när man ska köra bil så gillar jag inte snön. det är inget kul när det vräker ner när man måste åka nånstans. hatar när det är halt också!! sen har jag ju blivit så frusen på senare år, så vintern gör det ju inte bättre. på lördag är det 1 december = då går vi in i vintermånaden.
iallafall, jag köpte julgardiner så de strök jag och satte upp när vi kom hem. två röda kuddfodral som jag satte på de prydnadskuddarna som var i soffan. böt bara ut fodralen så det skulle bli lite mer juligt :) vi har ju två mindre kuddar med tomtar på också i soffan, men det såg lite fjuttigt ut med bara dom. sen blev det en julklapp med.

förresten så bokade jag breaking dawn, del 2 förut på cdon! :) har ännu inte sett filmen, och det har jag varit lite depp över. haha! hade ju väntat ett år på att få se den filmen.. men så kan det va. inget jag dör av så..! kommer ju se den nångång.

nej nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av pretty little liars, sen blir det väl att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0