fantasibrist

ny header! alla bilder förutom den längst till höger är tagna av linda. har kännt ett tag att jag vill göra om lite på bloggen när tiden finns, men jag har brist på fantasi! den är så färglös & tråkig. förhoppningvis hittar jag en fin bakgrund nångång.. jag får väl sitta och fixa då och då när jag har tid.

igår var tony & linda här. linda tog massa kort på oss.. ville ha lite familjefoton och så bl.a.
(2 av bilderna i headern togs då). det kan ju vara kul att ha lite kort på oss tillsammans, och kort där jag också är med på. annars här hemma är det ju jag som tar bilderna på billy (& på han och christian).
åt potatisgratäng och rostbiff! det smakade inte så dumt :) tog också en promenad till kyrkogården där vi tände ljus. gick en liten extra sväng sen med, så vi var ute iallafall 2 timmar. gött!



idag låg vi länge! :) billy har börjat sova längre nu om nätterna och det är skönt. vi gick och la oss sent igår, imorse vaknade han vid 5. då gjorde jag ett blöjbyte och sen gick jag och fixa mat. när jag kom tillbaka till sängen hade han somnat, haha! vaknade sen vid 7 igen. när vi gick upp var klockan runt 12!! vi hade varit vaken smått under tiden..
låg sen en stund till i sängen och då somnade plutten om och sov sen i typ 3 timmar!
förut hade vi besök av magnus (min morbror) och therese som ville komma och kolla på finisen :) trevligt! efter det spelade jag och christian bingolotto, men ingen vinst. jag hade ett nummer kvar till en ny bil! men såklart vinner man aldrig stort.




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va kul att ni tyckte om några av bilderna!:)

Jag tycker verkligen inte din design är tråkig! Jättefin ju!:) även om det inte är mkt färg så är den långt ifrån tråkig!! :D

Svar: Ja det blev ju massa fina bilder! :)
Hehe så bra. Tack! :) Ska greja lite nån dag tänkte jag. Kul att förnya lite med :D
Elin Pettersson

2012-11-04 @ 22:37:43
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se
Postat av: Ida K.

Vilken härlig och fin header! :)

Svar: Tackar! :)
Elin Pettersson

2012-11-05 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0