godkväller

ny vecka, det är tisdag och redan den 20 november. inte så himlans länge kvar till första advent. mys!

igår blev det mycket fram&tillbaka. kl. 10 var vi på bvc för billy skulle vägas och mätas. nu väger han 5575 g och är 59 cm lång. herregud! han har gått upp ungefär 2 kg sen han föddes och växt 9 cm. men det känns som mer. han har blivit så lång!! imorgon blir han 10 veckor. efter det blev det en sväng till apoteket och sen en runda inne på maxi innan vi gick hem. senare fick vi ta på oss och gå ut igen eftersom jag skulle till mvc kl. 14. efter det tog vi oss en längre promenad innan vi gick hem. gött!
idag var vi ute 1 ½ timme och gick. det fick bli den så kallade 'hällabrottsrundan'. jag gick ju mycket den rundan när vi bodde på klockarbacken. nu bor vi längre ifrån så det blir ju lite extra :) men det känns i knäna och benen när man går så mycket på asfalt. det var en som var ganska trött och gnällig så då var det bara att ta på oss och gå ut. han sover bättre och längre när vi är ute och går så då är det bra för då får ju jag motion med :)

snart ska jag ta och lägga mig också. imorgon ska vi till hallsberg, hem till emelie denna gång, för en mamma-bebis-fikaträff! :) ska bli kul att träffa alla igen. sist blev det på familjens hus då det var familjegruppsträff, men då pratade man ju inte så mycket. då var det ju mest en som jobbar där, på bvc. nästa gång vi ska dit blir i december. sen är det ungefär varannan månad.

såå.. förbereda mat till min myskille ♥ borsta tänderna och sen sova!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0