längtar..

idag har jag varit lite småseg. vi låg inte så värst länge imorse.. fick ju iallafall sova mycket igår :)
jag och min lilla myskille var ute på en timmes promenad förut :) gött! det småregnade lite men det sket jag i. annars är jag en sån som inte orkar ge mig ut när det regnar (även om det såklart inte gör något att man blir blöt). jag tyckte att det kunde vara skönt att komma ut ändå :)

jag har också beställt några julklappar! så smidigt att man kan hitta så mycket på nätet, även om det är mysigt att gå och kolla i affärer också. men man kan ju hitta mer och dessutom billigare på nätet. det är ju aldrig fel :) längtar lite till jul..! när man börjar julpynta medans man lyssnar på julmusik, klär julgranen, bakar julgodis, småpromenader och kollar på andras belysningar (några här borta har redan tänt så det blinkar för fullt på balkongen). julafton! umgås med nära & kära. öppna julklappar, första julen med våran underbaring!! ♥ längtar så himla mycket.

nej nu är det ensam mamma söker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0