lördag

en skön hemma-helg! ibland är det skönt att inte hålla på att åka runt och så. fast, det gjorde vi ju idag. vi var ute på lite shopping. men det var ju ett tag sen. det var första gången på en vecka som vi var ute och åkte faktiskt..

igår på eftermiddan var jag & billy iväg till familjens hus (där mvc & bvc är) på föräldragruppsträff. vi gick ju i föräldragrupp när vi alla väntade barn, och det var två grupper som var sammanslagna nu. den vi gick i och den som var lite senare. sammanlagt var det 11 bebisar!! kul att se så många :) man satt ju och kollade runt på alla mest istället för att lyssna på vad som sades. haha! men det är faktiskt inte så lätt att koncentrera sig. mötte också barnmorskan som jag gick hos, så nu har jag bokat efterkontroll som blir nästa vecka. får se hur det är då.. efteråt blev det handling och sedan hem då vi inte gjorde så mycket. fixade en god sallad och kollade på de 4 första avsnitten på once upon a time, säsong 2. spännande! :)

denna natt sov billy hela natten!! gud så skönt. när han vaknade imorse var klockan runt 7. en som var trött!
låg/sov några timmar till efter att han hade ätit, sedan gick vi upp och åt och grejade innan vi åkte in mot marieberg. christian köpte lite julklappar och själv köpte jag bara en. så nu är jag färdig till emilia. färdig till erika också, så det är skönt att ha några klara iallafall! jag hade ju beställt lite julklappar, så det hämtade jag ut i torsdags och slog även in :)

nu ska vi ta oss en kvällsfika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0