ny barnvagn

hej där!

idag blev det sovmorgon! jag och min myskille låg till typ halv 12. skönt :) vaknade lite till och från innan, men lyckades somna om.
när christian kommit hem gick jag iväg till mvc för efterkontroll. allt såg bra ut! kollade också vikten, och jag trodde att jag skulle ha gått upp lite igen eftersom det har väl blivit lite onyttigt ätande och så.. men jag hade gått ner sen sist jag vägde mig. så det var ju positivt med :) kanske för att jag är ute och går mycket? vi kollade igenom förlossningsjournalen också och det var ju lite kul att se bland annat kurvan för värkar, när det var som värst och så.. när och hur mycket jag öppnades, haha! och kul att se allt annat med :)

vi var iväg på lite "kalas" förut, och imorgon blir ännu ett. när vi kom hem förut kollade jag på ett avsnitt av pretty little liars :) så bra! men snart ska jag göra som grabbarna - sova!

vi har ju beställt en ny barnvagn också. så får se när den kommer :) jag har ju alltid varit helt anti svänghjul för jag tycker det är fult. men smart & smidigt! fulast är det med småhjul där fram. på den vi beställde är det större hjul, så då är det okej. vi ska gå iväg med barnvagnen vi har nu, så får se ifall den kan fixas eller vad som görs. ena bromsen funkar inte, hjulen vinglar lite så det tycker jag är lite läskigt. om man ska sälja den sen så vill man ju att den ska funka helt ändå. christian var ju då ganska snabb med att köpa barnvagnen och det ångrar han ju nu. skulle ha kollat lite mer..! den nya blir ju lättare att svänga med också. lite träligt när man är ute och går och man får lyfta/trycka ner när man ska svänga. så här ser då den nya ut:



nej nu ska jag ta och diska flaskor och sen sova! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0