yaay!

för ett tag sen fastnade jag i serien pretty little liars. jag läste på en tjejs blogg att hon kollade på det.. och för några dagar sen hade hon skrivit att nya avsnitt hade kommit ut, men jag visste ju inte vart hon kollade på det. det var en läsare som hade kommenterat att det fanns en sida som man kunde se det, och även andra serier. då gick jag in och kikade. till & med säsong 3 var ute! lite efter jag var då.. haha! säsong 2 har inte ens sänts på tv än.. så igår började jag kolla på de två första avsnitten på säsong 2!! första säsongen slutade så spännande så jag blev så glad när man kunde se fortsättningen! :D på swefilmer.com kan man kolla gratis! :)

nu ska jag kika om min prins är vaken, annars blir det en dusch! tror han är vaken.. fast han brukar ju ligga i babygymmet när jag duschar. senare blir det promenad. fint ute idag!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0