kvällis

slänger in ett litet kvällsinlägg medans bilder laddas upp. jag ska nämligen beställa hem kort som sedan ska upp på väggar och in i album :) jag börjar med de bilderna jag har. det kommer ju bli mer sen. och eftersom vårat internet är cp och kopplas ifrån då och då, som det gjorde under uppladdningen förut, så får jag nu ladda upp alla bilder igen. kul kul..
christian gick nyss och la sig, och lillprinsen sover sen en stund tillbaka. det har blivit mycket sömn för han idag! ska försöka skriva mer imorgon. tänkte skriva om dagen då våran underbaring kom ut i världen :) idag blev han förresten 3 veckor!!


en bild från häromdagen. ♥

nej, kika vidare lite och hoppas att internet inte kopplas ifrån igen. då skiter jag i det här idag och tar det imorgon.
sen är det dags att sova ett tag innan det är en som vaknar och vill äta lite grann och sedan somna bredvid mamma.

nattihej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0