one, two, three, zumba!

idag fick jag stiga upp vid 11 för att det ringde på dörren. christian hade ju beställt en julgran från nederländerna (haha!) och det var den som lämnades. tur att man var hemma! gick tillbaka till sängen efter och mös med min prins en stund innan vi gick upp. häromdagen låg vi till typ 13. skönt!
det har blivit det vanliga idag, chill och en promenad. vi klarade oss bra från regnet som kom en liten stund bara! ingen större mängd heller. på hemvägen blev det en runda inne på maxi för att handla bl.a grejer till tacos.
christian var och tatuerade sig idag. en som är avundsjuk här! men får spara ihop pengar och fixa snart jag med!
han gjorde billys namn och så hans födelsedatum (120912). vi gick dit efter, jag & billy, när han hade ätit klart. så fort jag klev in där så började det att snurra i skallen av ljudet. haha! men blev såklart sugen..! när vi kom hem blev det tacos :)

det är skönt att komma ut och gå varje dag! billy sover så bra i vagnen, så det är skönt det med. jag ska komma igång med mer träning. jag har ju min gymboll som jag ska börja göra övningar med igen. sen har ju christian köpt playstation 3 igen (och jag har ju fortfarande kvar zumba till det) så det ska jag börja köra igen :) zumba är ju kul! jag körde det mycket när vi hade ps3 sist. bra träning! man blir ju verkligen svettig som en gnu. så det blir väl att klämma in det när plutten sover eller senare när christian är hemma. med start imorgon!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gött med promenad varje dag! Önskar en annan var lika hurtig;)

Svar: Yes det är det :) Haha men det är du. Innebandyn också ju! :)
Elin Pettersson

2012-10-17 @ 23:51:19
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0