passar på!

nu passar jag på att skriva lite medans min fina lilla prins sover bredvid mig. vi var ute på promenad, ca 40 minuter, och han somnade ganska snabbt efter att jag la han i vagnen. jag la han på filten här på soffan när vi kom hem och han fortsätter att sova, men vaknar säkert snart. det var väldigt skönt ute :) jag ska försöka ut och gå varje dag! billy trivs bra i vagnen när vi är ute. och så är det bra för mig också. jag måste komma igång nu och röra på mig. börjar smått med promenader. alla kilon som jag gick upp under graviditeten är iallafall borta! eller, det kanske är 1 kg kvar. jag gick upp ca 11 kg, 5 kg försvann på en gång när billy var ute (vägde mig efter 2 dagar). sen förlorar man ju en del när man ammar också.

imorgon blir billy 3 veckor. sjukt vad fort det går!! första veckan sprang verkligen iväg. och nu har det gått 2 veckor till (snart). vi är så otroligt glada och stolta över våran lilla bebis ♥ han är så himla fin. det är svårt att sluta kolla på han ibland.

nehej, nu börjar han vakna tror jag. ett litet inlägg blev det iallafall! :) snart dags för han att äta, sen ska vi hämta upp christian på jobbet och vidare mot sannamarken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0