seven weeks

idag blir våran finis 7 veckor! 7 veckor.. det är ju inte alls mycket egentligen. det känns som att han har varit här längre hos oss. här ute hos oss! christian sitter med en sovade billy, och snart är det sängdags! men jag tror jag väntar lite. jag ska nog fan köra ett zumba-pass! det blir ju aldrig av. så jag ska nog passa på nu ikväll. det kan ju vara skönt. efter det blir det en dusch och sen sängen för mig med.

idag kom korten som jag hade beställt! det gick fort :) men det var visst inte så många bilder som jag trott. som sagt, jag hade ju glömt en del bilder så får ta en till beställning med bilder snart. det är ju inte dyrt att beställa bilder inte.. idag fick jag även in lite bilder i ena ramen, och upp på väggen kom den också :)


billys fötter. då var han inte så gammal. linda som tagit bilden!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fint det blev i svartvitt!:) hans små söta fossingar!!

Svar: Visst blev det! :) ja, så små så!!
Elin Pettersson

2012-10-31 @ 22:55:22
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0