tisdag

godkväll! tänkte slänga in ett litet inlägg nu innan jag ska gå och sova. christian sitter här i soffan och sover, och min lilla prins ligger och sover i sin säng.
dagarna rullar på. det blir massa mamma-billy-tid såklart. vi chillar om dagarna, och så brukar det iallafall bli en promenad. idag blev det en timmes i regnet med linda. skönt, fast regn. men vad gör det? :)

imorse var det inte kul att gå upp. jag var så himlans trött!! billy åt lite, sen var det inte länge kvar tills alarmet skulle ringa (kl.9). men några minuters sömn innan blev det. sen gick jag upp och fixade iordning mig. bäst att passa på medans plutten sov. ett besök på bvc blev det sen för ett läkarbesök/kontroll.. ett sånt som de gör på bb. och allt såg bra ut :) nu går han upp bra. i början var det segt med viktuppgången, men nu får han ersättning också. jag brukar amma lite och sen får han ersättning, annars blir han inte så nöjd.
efter det blev det promenad i regnet.

mot eftermiddan efter billy ätit så somnade han hos mig. sen la jag oss i sängen så han fick sova vidare där och så jag fick lite vila också. vaknade när christian kom hem. det var ju så jäkla kallt så var tvungen att krypa under täcket. det var skönt!!

i fredags blev våran lille billy 1 månad!! sjukt vad fort det har gått. under tiden har vi haft besök från våra nära. billy har fått mycket fina kläder, gosedjur och även pengar. mot slutet av september flyttade vi också till en trea. det känns jättebra! större och finare :) yay! christian & jag hade våran 6-årsdag också. inte kan man tro att det har gått sån lång tid.
i fredags fyllde även christian år. kalas på lördagen, då var det full lägenhet.

igår var vi inne till marieberg. christian började köpa juklappar och även jag, men bara 2 små. idag blev det en till (beställde). det är ju dags att börja.. inte så länge kvar till jul ju. det svåraste är att komma på vad man själv vill ha.

nej, dags att borsta tänderna, släcka ner och sen sova!
godnatt.




Kommentarer
Postat av: Emmi

OJ har ni redan varit tsm i sex år?! GRATTIS! kommer ihåg när ni precis hade blivit tsm när vi gick på transten haha :D vad små vi var, tänk vad tiden går :D

Svar: Haha ja det går fort! :) Tack!! Ja gud.. haha! Verkligen, då var man inte stor. Otroligt fort ;D
Elin Pettersson

2012-10-17 @ 02:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0