tisdagkväller

när bebis sover passar mamma på att blogga..

idag har vi inte gjort så speciellt mycket, som vanligt. på eftermiddan var vi iväg till bvc där billy vägdes, mättes och fick huvudet mätt. han växer fint nu, nästan uppe i 5 kg och ungefär 57 cm lång. han börjar bli stor, min plutt ♥

de senaste dagarna då..
i torsdags var det mamma/bebis/fika-träff! när vi gick i föräldragrupp så var vi 5 par. eftersom vi alla har fått barn nu så träffades vi alla mammor och bebisar hemma hos elvira i åbytorp. det var kul att se alla igen och allas söta bebisar! 4 killar och 1 tjej, hehe! jag tyckte att billy hade blivit stor, men när jag fick se de andra bebisarna så blev han genast liten igen. han är ju faktiskt yngst också. trevligt var det iallafall :) när jag skulle åka hem så började det att snöa lite grann. tråkigt!
i fredags var vi ute på lite shopping. I lördags var vi på kalas för Christians bror Tony som fyllde i söndags. I söndags var vi först hemma hos mamma och pappa. Blev bjudna på mat. Gott! Senare åkte vi hem till Tony och Linda. Där blev vi också bjudna på väldigt god mat, samt spelade Bingolotto tillsammans med Morgan & Mia också. Jag vann 100 kr! Tänkte dock inte på att jag ska lämna in framsidan så jag satt och kluddrade ner ansiktet på programledaren. Aja, han passade ju i skägg iallafall. Haha!

Fick med bilder från Tony & Linda som är tagna på vår fina prins! :) Några gjorde jag om till svartvita och några i sepia. Jag tog lite bilder igår, och jag lyckades få med en del leenden! :) Han har börjat lett mycket nu! ♥ Beställde kort igår också, och såklart så glömde jag en del!! De som jag redigerat lägger jag i en egen mapp så jag glömde ju ta med originalen på vissa! Men men.. får ta en till beställning snart. Glömde ju några bilder från mobilen med! Svarta ramar till hallen måste köpas med!


Haha plutten! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att några foton är användbara!:) ska bli kul att se hur du redigerat dom sen.
Kul att pryda väggarna med MASSOR av foton!:D

Svar:
Elin Pettersson

2012-10-30 @ 23:09:03
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se
Postat av: Elin

Okej, nu vet jag inte varför mitt namn kom upp som svar. Haha muppt!
Ja det ska bli kul att äntligen få upp massa bilder!! :)

2012-10-31 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0