trötta killar i soffan

idag har vi haft besök av min faster, kusin och 2 av kusinbarnen = billys sysslingar :) det var också första gången som vi träffade lilla alice. hon är 2 månader äldre än billy, och hon var jättesöt!! väääldigt lik storebrodern adam. det var kul att träffas :) inte ofta som man gör det. kul om man håller kontakt med släkten. billy fick fina kläder också! :)

efter att de hade åkt så gick vi ut på promenad i det fina höstvädret. det är fint med de olika färgerna :) på vägen hem handlade vi lite. gjorde pizza förut så nu är man mätt & belåten :) billy somnade efter att han hade ätit, och det gjorde christian med. haha! två trötta killar i soffan ♥
själv har jag passat på att läst lite bloggar och kikat lite. om 10 minuter ska vi spela bingolotto. det var ett tag sen nu. vi spelade mycket ett tag. får se om lilla prinsen sover under tiden. annars får han vara med och spela ;)

igår åkte vi till tony och linda. åt tacos ihop! alltid lika gott med tacos :) på kvällen tog vi oss en promenad. det var ganska kallt ute, men det blev bättre efter ett tag när man hade rört på sig. skönt med kvällspromenad :) imorgon ska jag & billy på promenad med linda innan vi ska till bvc kl. 13 :) det känns som att man vill ut mer nu när man har en liten bebis i barnvagn att gå med :) vi var ute några gånger nu i veckan och gick. i torsdags var vi ute 1 tim & 20 min. dagen innan 50 min.

ska förresten ta och fixa lite med designen nån dag också!

nej nu är det bäst att ta fram bingolotterna, och väcka christian. det börjar om 5 minuter!

Kommentarer
Postat av: Ida K.

HEj, fin header. vart gör du om bilderna?

Svar: Tack! Jag gör om dom i Photoscape.
Elin Pettersson

2012-10-09 @ 15:22:02
Postat av: Cajsa FOTO

HEJ!

skulle du vilja rösta på min bild NUMMER 5 behöver typ 20 röster så din röst gör skillnad :)

Busenkelt du klicka på 5 och sen rösta du rulla upp
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment


KRAM KRAM :D <<<3 Hoppas du nu vill hjälpa mig!!

2012-10-15 @ 09:49:59
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0