39+5

wihoo, idag fick jag äntligen sova ut! strax innan 11 gick jag upp. tredje natten i rad nu som jag fått gått upp. fast denna gång var det hostan som bråkade. en halstablett och sen tillbaka till sängen.
nu har jag iallafall kollat färdigt på bones säsong 6 :) jag såg sista avsnittet förut, och fan vad jag tjöt! helt otroligt vad känslig man har blivit. jag var det innan också, men det har ju blivit värre nu med tiden. så fort det handlar om barn, förlossningar och liknande så kommer tårarna på en gång. man vet ju att man själv kommer vara i den sitsen snart, och man börjar längta ännu mer! man längtar och längtar.. längtar tills man får ha sin lilla bebis hos sig ♥

idag har jag tänkt att ta det lugnt (förutom vika tvätt & diska). fast jag brukar ju iofs ta det lugnt om dagarna. men bara chilla och kanske läsa lite. så himlans träligt med förkylningen. tackar för att halstabletter och nässpray finns. kanske skulle införskaffa hostmedicin också?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0