daimmuffins


gjorde några muffins med daim i förut. jag hoppas att de smakar bra! det är alltid svårt att komma på vad jag ska ha i för något. tycker att det alltid blir samma. men skitsamma.. huvudsaken är att de blir goda :) muffinsplåten tycker jag är väldans bra! det blir fina former, och inga rinningar ut från sidorna (som det har blivit en del gånger för mig, för att jag alltid ska ha i för mycket smet). perfa! jag har med hjärt-formar också. i den har jag provat och gjort 2 gånger tror jag. då är det bara att smörja i botten och ha ströbröd så blir det lättare att få ut dom. fast andra gången gick inte lika bra. då blev det aaaalldeles för mycket smet i. haha! så det hade runnit över och allt satt ihop. jag funderar på att testa med muffinsformar i.. det kanske blir nästa gång!

snart dags att börja med maten. usch vad tråkigt det kan vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0