den här veckan

tydligen så stämmer det som det var sagt. det skulle ju vara fint varannan dag, och det är det ju. i lördags var det fint, och idag med. typiskt att man är sjuk bara så man inte orkar/har lust att göra så mycket. men det börjar bli liite bättre iallafall tror jag. nu är det mest hostan som stör. det river till i halsen och gör så jädrans ont när jag hostar. får hoppas att det går över snart! har ju känt mig sååå fin, fräsch och pigg i helgen..! eller kanske inte.

jaa, nu är vi inne på den veckan! bf-veckan. på torsdag är det ju beräknat, men det känns som att det kommer gå över till nästa vecka. men jag hoppas verkligen att det blir den här veckan!! dels för att vi längtar väldigt väldigt mycket såklart, och dels för att det inte ska bli föör nära inpå flytten. det är det ju redan så. snälla bebis, kom ut i veckan :) enligt han själv ska han komma idag. vi var ju tvungna att fråga han igår ;) haha!

i lördags tog vi en tripp till vretstorp och lämnade lite grejer hos mamma och pappa. mamma var färdig med tröja och mössa som hon har stickat, fint! :) tror hon skulle göra sockor också. emilia hade köpt en fin nallebjörn också som vi fick med hem. den sitter i sängen nu så länge och väntar.
igår var vi iväg på ett litet firande av christians mammas gubbe. blev bjudna på mat & fika. vi kastade även pil, som var väldans många år sen jag gjorde. men det gick skapligt iallafall.

idag blir det inte att göra så mycket. tänkte kolla på sista avsnittet av bones (säsong 6), ta mig en sväng till maxi med, diska, flytta över grejer från min väska till den nya istället :) måste införskaffa lite mer saker som fyller ut väskan också. haha! det kommer väl med tiden. annars blir det att ta det lugnt. det ska jag ju göra nu sista dagarna. går jag över något, det är då ska jag röra på mig och hitta på lite. får se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: Linda

Och inte ville han komma ut förra veckan som jag trodde!;) envis unge redan;) haha!

Svar: haha nej han ville inte det ;) envis redan nu. han har inte hittat utskjutningsknappen än! får hoppas att han gör det snart!! :)
Elin Pettersson

2012-09-03 @ 21:21:06
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0