karatefylla

inatt fick jag iallafall sova. wihoo! det tog nog inte lika länge för mig att somna igårkväll tror jag, jag vaknade inte flera gånger under natten och jag sov längre imorse. skönt! men seg var jag fortfarande. det är väl förkylningen. det rinner ur ögonen och näsan nästan hela tiden :/ ganska så träligt.

igår blev det en lugn fredag. soffhäng större delen av dagen. jag var så himlans trött och kände mig väldigt seg. mot kvällen kollade vi på de 5 första avsnitten på andra säsongen av karatefylla, idag blir det de andra 5. hahaha, första avsnittet.. alltså! jaa, jag skrattade så jag nästan började tjuta. när de skulle köpa raketer. kolla på det! man har ju lite konstig humor..

nehe, kanske fixa lite här nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0