sova tack!

trött tjej här! inatt sov jag inte så himlans bra. jag kände av massa "stickningar" (=när den lille i magen fixerar sig, & gör sig redo att komma ut). det var nästan så jag trodde att det skulle hända något inatt. men icke. han vill vara kvar lite till verkar det som. eftersom det tryckte på så på kissblåsan fick jag göra ett toa-besök, ungefär vid samma tid som igår natt, strax innan 2.
vaknade sedan 6.50 av att mamma ringde, dock bara någon signal. mobilen låg i fönstret och laddade så jag hann gå upp iallafall. jag ringde upp och då hade hon ringt fel. hon skulle ringa till erika men ringde mig istället. jippi! efter det hade jag apsvårt att somna om.. sen när jag äntligen var på väg att somna så fick jag hostattacker. yay! vaknade sedan när christian ringde på sin frukost. så ingen ordentlig sömn här inte. får hoppas att det blir inatt!

förut var jag med mamma till marieberg. hon skulle kolla om det gick att lämna in erikas mobil (om det gällde på garantin) som hon klämde i bildörren. men eftersom det inte gjorde det, och det blir bättre & billigare för henne att ha abonnemang så fixade mamma det (och ny mobil såklart) till henne. en väldans bra mobil må jag säga. nämligen en likadan som jag; samsung galaxy s 2 :) haha! sällan vi har likadant. jag fick dessutom nytt displayskydd på min, helt gratis! en sånt som kostar över 200 kr annars (när jag köpte iallafall, förra året tror jag).
själv köpte jag lite grejer på h&m, annars blev det ingenting! kläder är ingen idé att kolla på nu ändå så.

nehej, kika lite här.. sedan fixa lite och sedan börja med maten. idag blir det varm smörgåstårta. mums :) senare kommer det en och kollar på lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0