speedway

vad glad jag blir när man har varit borta under kvällen, och när man kommer hem så finns det parkering! 2 st till och med. då slipper jag parkera vid skolan och gå upp kl. 6 (innan de flesta lärarna dyker upp) dagen efter för att flytta bilen till en ledig plats då någon troligtvis åkt till jobbet. det ska bli så skönt när vi har flyttat, för parkering är fixat så det behöver man inte oroa sig för :) finfint!

nu har vi varit hemma en liten stund. vi har nämligen varit ute i sannahed och kollat på speedway. vinst för indianerna! :) jag är inte så värst intresserad av den sporten, men jag tycker det är kul att kolla på ändå. det blev lite kyligt mot kvällen så kanske skulle man ha tagit på sig varmare kläder. men överlevde gjorde man ändå :)

nu är pyjamasen på, har myst ner mig under teddyfilten, så nu är det bara att vänta till 22.55 då glee börjar. missade ju det kl. 20 så då kan jag lika bra kolla när det går snart igen, även om jag börjar bli trött. jag kanske somnar i soffan..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0