today is the day

nu har vi kommit till den 6 september, datumet då våran bebis är beräknat att födas. för ett tag sen trodde jag att han skulle komma ut i början på september, mellan 1-5:e. christian trodde i slutet av augusti. sen trodde han att det skulle gå över, och sen trodde jag likaså. det kommer det nog göra. men som sagt, denna vecka får vi hoppas på att det blir! dagen är ju inte slut än och det vore fränt om han kom ut på "bf-dagen", men just nu känns det inte så. så det är bara att vänta.

väldigt fint ute nu idag! :) det skulle vara skönt att vara ute, men inte så himlans kul att vara ute själv och strosa. det får väl bli imorgon om det är fint då. om det går över, vilket jag tror, så ska jag ju röra på mig. just nu ska jag ju bara ta det lugnt. men jag får nöja mig med en sväng till maxi. jag ska baka muffins!! måste köpa något att ha i.. jag tycker inte om att göra vanliga muffins, det känns/är så tråkigt! haha.

nehe, kanske ta och fixa sig lite då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0