fredag.

fredagkväll, och nu har let's dance börjat igen. det blir att kolla vem som åker ut, sen greja lite innan sovdags!

inatt sov billy i sin säng heela natten!! han vaknade/gnällde 2 gånger men jag gav han nappen och strök lite i pannan så då somnade han om. väldigt skönt för mig kan jag säga! jag slapp sova längst ut så jag känner kanten. nu kunde jag ju ligga i mitten på min madrass :) får se hur det går denna natt nu när han sover i sin säng igen.

på förmiddan idag hade vi besök av marina, trevligt! :) sen blev det att åka och hämta christian på jobbet för att sedan åka vidare mot ruba. christian böt till sommardäck förut så nu är de fina på :) det blev ingen promenad idag.. inte direkt kul att promenera när det regnar/snöar + är kallt. förhoppningsvis blir det en imorgon :) så får jag dra med mig syster emilia som kommer hit då med.
det har i alla fall varit hurtigt denna vecka. i måndags blev det ju 2 timmar på dagen + 1 timme på kvällen. tisdag hälsans stig med linda (ca. 1 tim & 50 min tar den att gå), onsdag 1 timme på kvällen, torsdag hälsans stig med linda igen. så promenader har det i alla fall blivit :)

idag blev våran kille hela 7 månader!! ♥ så vid den här tiden för 7 månader sen var han ganska exakt 3 timmar. så stolt över våran fina billy! han är bäst, så himla underbar. så kul att se hur han utvecklas, och jag njuter varje stund jag får vara med han!
han har ju nu börjat sätta sig! han står på alla fyra och sen flyttar benen och sätter sig. han hade ju gjort det för ett tag sen i sin säng och jag fattade inte hur han hade kunnat gjort det. men nu antar jag att han gjorde så som han gör nu :) duktig kille!

nehej, fixa flaskorna, förbereda mat och borsta tänderna. sen soova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0