lättnaden som uppstår..

..när man fixat sommarjobb!!
jaa! :) jag svängde ju ner till Bauhaus efter vi hade varit på collage foto i tisdags. jag hade ju tänkt att åka dit redan i januari-februari för att höra om sommarjobb. jag trodde nästan att det var för sent, men det fanns några lediga tjänster till kassan! så jag fick på en gång, asbra. jag skulle bara kolla hur christian hade semester så kunde vi passa in det bättre så han får vara hemma med billy. så den tiden han inte har semester får han väl ta ut pappaledighet. beroende på hur jag jobbar med. märks när jag får schemat! :) ringde igår och då blev det klart att jag ska jobba v.27-33 :) 7 veckor alltså. så skönt att jobb är fixat i sommar :D jag har varit så orolig över det för jag har ju inte fått tag i något annat. min föräldraledighet tar ju slut 24 maj men sen får jag ta dagar av christian till jag ska börja jobba. och i år ska jag höra om det kan bli mer jobb till hösten och så. det ska i alla fall bli kul att jobba där igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0