natti!

och så var det läggdags! jag har nyss krypit ner i sängen bredvid min lilla kille som har sovit en stund.

på förmiddan tog hela vår lilla familj en timmes promenad :) kul att christian ville med för en gång skull, haha! han bestämde till&med vägen. bra det, annars hade det blivit samma som jag brukar ta. han fick ta vagnen så kunde jag gå med stavarna :) under dagen tog vi det lugnt, sen åkte vi och tvättade bilen. en liten stund efter vi kommit hem så tog jag & billy ännu en promenad på en timme :) skönt att gå på kvällen då solen fortfarande är framme och det inte hunnit blivit kallt. fruktsallad (gjorde och åt efter förra promenaden också) & läsning har det blivit för mig ikväll. efter en dusch + ansiktsmask så ligger jag här och ska snart sova.

i lördags var vi hos mamma & pappa och åt påskmat, gott gott! :) mammas mat är ju ändå godast!
igår firade vi christians mamma + alex, och så åt vi påskmat. en promenad blev det också!

imorgon ska vi in till collage foto för att kolla på bilderna som togs på billy förra veckan! :) så får se vilka vi väljer.

nej nu är det bäst att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0