promenixar

en ny vecka påbörjad. på förmiddan blev det 2 timmars promenad med marina (som också är med i unga föräldrar). efter det blev det mat för både mig och billy. annars idag har vi inte gjort mycket.. vi var ute på en timmes lite snabbare promenad nu på kvällen. gött! billy sover vidare så då kan man passa på att ta det lite lugnt nu :)

imorgon blir det hälsans stig med linda, och kanske mia. göttgött :) på eftermiddan ska jag vara på usö för ultraljud på hjärtat. gjorde ju ekg nångång i höstas och nu är det då dags för ultraljud. säkert ingen ändring men bra ändå att det kollas emellanåt.

får se om jag orkar träna lite snart innan jag tar mig en dusch innan läggdags. om inte billy vaknar dårå. han har förresten sovit i sin säng två nätter nu :) då har han somnat hos mig efter han ätit/sovit när vi kommit hem så då har det bara varit och lagt han där! inatt låg han där längre. såå skönt för mig att kunna ligga på min andra sida! får se hur det blir inatt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0