tisdag!

och så var det tisdag, och precis som vanligt på tisdagar har jag vägning. -1,1 kg!! :) förra veckan var bra alltså. det är det mesta jag har gått ner under en vecka, om man bortser från veckan jag var dålig i magen. så jag är jäkligt nöjd!! :) kulkul.

idag var jag, billy & mamma till collage foto för bildvisning. det blev ju massa fina bilder på min prins!! :) eftersom det är mamma som ska betala så ville man ju inte välja för dyra produkter, haha! men jag valde i alla fall två bilder som ska vara i lite större format (24x30) som jag ska betala. sen fick man ju ett album och till det valde vi 11 bilder och så blev det dop-tackkort. sen valde mamma några lösa bilder som hon skulle ha själv. det fanns ju massa fina tavlor man kunde göra, men de kostade ju lite också. vi hade väl tänkt att välja först 4 bilder kanske till albumet, men när vi fick se bilderna ville man ju ha alla! mamma tyckte att vi skulle ta med alla, men det var några som vi inte tog med. så de är nog klara i slutet på månaden :) han blev så fin min lilla kille ♥ glad på alla kort, och hans blåa fina ögon kom fram så bra :)

nej nu blir det chill. får se om billy vaknar något sen för då kanske det blir promenad :)
förresten så har jag nog fixat sommarjobb! :) får se imorgon hur det blir.

köpte denna igår.. men njaa, inte så himla god inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0