jobb och flytt

lagom kul.. idag var det möte på jobbet. jag tog med mig billy och åkte dit till 10 då jag trodde att det var. men när jag kom dit så var det slut. då var det mellan 8-10. haha ååh! tyckte nån sa häromdagen att det var 10?! ajaa, med en sovande billy i famnen så gick jag runt och kikade. finns lite jag vill köpa till billys rum :) han vaknade sen iallafall och så blev det genast lite lättare att bära på han. måste ju spana in och se hur det ser ut där mamma jobbar :)

ja förresten, jag har fått ett litet vikariat året ut på bauhaus! :) det började förra veckan redan och då var det tisdag 11-20.30 (så kommer jag jobba varannan vecka). och så tog jag åt mig jobb onsdag och torsdag också. denna vecka var det måndag 11-20.30 och tisdag 8.45-15, så kommer jag jobba varannan vecka. det är alltid något :)

vi ska ju flytta också. det blir tillbaka till klockarbacken, som jag aldrig mer ville på bo. haha! men det är ju inga fel där, det var just den gården vi bodde på då och tanten som var så jobbig som gjorde att man ville därifrån också. men det är ju fina lägenheter :) det blir flytt på lördag men kartonger och lite annat har redan kommit dit. vi fick nyckeln i måndags, gött! idag var jag och billy där och satte upp gardiner. sprillans nya dessutom som vi köpte i ullared, och väldigt bra blev det! :) vi kommer tapetsera om i alla rum och vi kommer börja med det rummet som billy ska ha. det såg "värst" ut. 3 väggar gråa (2 olika grå) och 1 vägg lila/rosa eller vad det är. och typ alla hål är igenspacklade så det är jättefint med spackel på väggarna.. men men, vi hade ändå tänkt att göra om själva så får vi det som vi vill ha det :) ska bli kul att greja!


min finis när han var 11 månader. snart är han ett år!! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0