godmorgon/förmiddag

här hemma är man den enda som är vaken. dom andra har ju varit vaknat förut, men christian somnade sedan om. det ville inte en annan liten kille fast han var så trött! till slut så tog jag upp han och skulle gå runt med han så han somnade, men det räckte med att jag tog upp han så somnade han, lilla plutten ♥
diskat har jag gjort, och även hunnit fixat mig. så nu är det bara att chilla tills prinsen vaknar.

frukost har jag fått i mig. idag fick det bli en omelett med körsbärstomater och så strimlade jag en skiva kalkon och hade i. det funkar bra det här med att fylla i pointsen, vad jag äter och så. hoppas det händer något med kroppen också :) nu har jag ändrat min startvikt också. jag fyllde ju först i vikten från imåndags men eftersom det är bättre att väga sig på morgonen så vägde jag mig också i tisdagsmorse. vågen visade då 2 kg mindre. så det är en jäkla skillnad att väga sig på kvällen och morgonen. så får se på tisdag ifall det visar något annorlunda. det brukar vara så olika för mig ibland, men det kanske beror på hur man har ätit på kvällen?! om man är mer svullen och så kanske om man ätit mer kvällen innan.. jag vet inte. iallfall, nu har jag en points mindre att äta för, haha! ingen större ändrig där iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0