måndag

godmorgon! som vanligt så lägger jag mig aldrig igen när billy somnat om. dumt! men gjorde faktiskt det häromdagen och det var inte fel :) har varit vaken sen strax innan christian skulle upp, vid 6 nångång. det blev ca 6 timmars sömn inatt. igår när jag hade tänkt att gå och lägga mig så skulle ju christian kolla på breaking dawn del 2, så då ville jag kolla med :) jag hade ju inte sett den innan, och jag ville inte kolla på nedladdat heller, men så blev det iallafall. jag hade ju tänkt att vänta tills jag får hem filmen men jag kan kolla igen då, den var ju så bra! :) under en viss del i filmen blev jag besviken, men sen visade det sig att det inte alls var så :) tur det!!

idag är det ännu bättre! nu känns det bara pyttelite i magen. men det är ju skönt att det inte håller på i flera dagar så att man får bosätta sig på toa.. fy! bra att det värsta är just en dag.
tror att solen börjar titta fram lite så det blir nog förhoppningsvis fint idag :) en promenad ska det bli idag iallafall.


världens bästa kille! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0