otippat!

imorse var det ju då dags att väga sig. jag förväntade mig inte så mycket, utan max -0,5 kg. men jag hade faktiskt gått ner 1,4 kg!! :D så jävla skönt! nu är jag äntligen under "gränsen" jag ville komma under innan dopet. och det klarade jag ju ;) jag vet inte när jag vägde så här sist. det var ju några år sen iallafall, haha! har ju gått upp en del sen jag träffade christian. men nu är de jäkla kilona på väg bort ;D i veckan slog jag till på pizza istället för sallad, men jag åt inte hela samma dag. så jag höll mig ju ändå inom pointsen, och iförrgår blev det mat från sibylla. viktväktarna är ju bra, man kan fan äta vad som helst, bara det är i rätt mängd. och det klarar jag ju fint. lite stolt kan man ju vara :) det har ju blivit lite promenader också. men kanske hjälpte min lilla magsjuka till? det jag gick ner nu gick jag ju ner sammanlagt vecka 1 & 2. men men, ner är det iallafall! :D

snart ska jag ta och diska, och senare blir det en promenad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0