soffhäng

bara skit på tv:n, så slänger in ett litet inlägg.idag på förmiddan var mia här en sväng och lämnade lite som hon köpte med till mig från vv. har tagit 2 bars redan, goda :) tog också lite kort på min prins när han hade på sig sin kostym (den sitter ihop, och är i mjukismaterial). så beställde kort förut :) jag tyckte den var lite kort i benen, så får se om han ska ha den på dopet (efter ceremonin) eller om jag ska köpa ett par snygga byxor jag såg på kappahl och sen en skjorta till, eller bara köpa en skjorta och så kan han ha jeans till. får se hur det blir :) kom in för en stund sen. vi var ute på en liten kvällspromenad, tog en sväng inne på maxi också innan vi gick hem. köpte bl.a hårfärg så det blir väl att färga nån dag. mörkbrun fick det bli igen! köpte lite frukt också, så jag ska väl snart skära upp lite grann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0