trötti

datorn är upptagen så får blogga från mobilen.. skittrött är jag så det blir snart att sova. tänkte lägga mig förut men istället drar jag igång zumba, ett pass på 45 min. men jag stängde nyss av för att jag var för trött. så det kanske blev 30 min iaf :) knäpp man är. trött som ett as men ska ändå träna.
det blev ju mer än 1 timmes promenad idag med rebecka (från "den stora" föräldragruppen) :) trevligt, och skönt ute var det också!

i söndags döptes våran lilla underbaring karl billy i viby kyrka! jag var jättenervös innan, till&med mer än christian - och det är illa. haha! men det gick jättebra :) billy var så duktig ♥ efter dopceremonin hade vi fika i församlingshemmet. massa fina doppresenter fick billy också :) bara att skaffa en vägghylla så de kommer upp med :) det var jag som fick öppna presenterna och det var nervöst, haha! man har ju typ allas blickar mot en. bland det värsta jag vet. haha! men det gick ju bra.

i måndags var det tänkt att vi skulle ha åkt till emelie i sköllersta och träffat mammor & bebisar från våran lilla föräldragrupp. men jag hade sovit lite dåligt så jag var astrött! ville bara sova.. fick mig iaf 50 minuters sömn på dan när billy äntligen somnade! det gjorde ganska mycket. jag blev mycket mer piggare!
på kvällen fick vi besök av tony & linda. fikade lite tårta som var kvar från dopet.

i tisdags fick billy vaccination (5-månadersspruta). åh så ont det gör i en när sin prins får ont och blir ledsen :( innan vi kom till bvc så blev det nästan 1 timmes promenad. skönt! glad över att billy klarat sig från feber båda gångerna nu efter sprutorna!!

igår var det dags igen för "unga föräldrar-gruppen". gången innan och igår lagade vi, eller några, mat. och det blir varje gång nu. bra tycker jag.. det är ju mellan 14-18 så man blir ju hungrig. haha! alla är jättetrevliga och det känns kul att komma dit :) kul att träffa lite nytt folk!

nehe, nu ska jag avrunda här! dags att sova känner jag. men nu har jag iaf slängt ur mig lite grann.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0