förvirrad

idag är det onsdag! inte lördag, som jag trodde att det var imorse.. hur?! haha tänk så tokigt.
har kollat på ett avsnitt av pretty little liars och ätit min lilla matlåda med spagetti och köttfärssås som jag fixade igår av det som blev över. det blev till och med två matlådor eftersom jag gjorde mindre portioner.
min lilla kille sover, men när han har vaknat så ska vi åka upp till christians jobb för att sen åka och släcka airbag-lampan som han fick att lysa.
en promenad ska vi ta senare har jag tänkt. även om det inte är så kul väder, men måste komma ut! nu är iallafall det mesta av isen borta. gick på en långpromenad imåndags, men då gick det inte så snabbt. höll på att halka flera gånger. skitäckligt!

nej nu ska jag ta och kika på lite tårtinspo innan finisen vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0