godmorgon

efter lite morgonmys med min prins så gick vi upp! jag la han i babygymmet och så körde jag 10 minuter på crosstrainern. skönt! kanske kör sen igen så det blir lite mer. 10 minuter är ju inte så mycket, men bättre än inget. det blir ju ändå jobbigt på 10 minuter. efter gick jag och gjorde mig havregrynsgröt. hallon och lite mjölk på det! om en stund blir det promenad, tänkte hinna med ett zumbapass också :)
igårkväll gick vi ut på en promenad, skönt! och i måndags gick vi upp till christians jobb. det tog 40 minuter! jag gick ganska snabbt också så när jag skulle gå hem så gick det segt. haha! jobbigt att gå länge på asfalt..

i måndags kom min lillasyster emilia hit, sov över tills igår. mamma skulle ju jobba och pappa skulle hålla på med bilen. vi kollade på madagaskar 3! jag och christian kollade på den häromdagen men jag hann aldrig se färdig för jag gick och skulle natta billy. likadant i måndags, haha! fast jag hann se lite längre. får väl kolla klart någon dag :)

nej, nu ska jag mysa med min lilla kille som ligger här och pratar. två tänder har börjat titta fram på han!! :) framtänderna där nere. kände häromdagen att det var lite vasst och så kollade jag och såg två små vita :) kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0