i väntan..

bra att alla ska ringa till försäkringskassan samtidigt, skitbra!! först hade jag köplats något på 500, men nu är det nere på nästan 200. wohoo! det börjar närma sig :)

idag är det jättefint ute!! :) ganska skönt, fast liite småkallt. förut åkte jag & billy upp till christians jobb med mat från stikkans pasta. om det är såhär fint imorgon med så blir det nog en promenad dit. gött! åkte till maxi efter, och när vi kom hem förut så tänkte jag att vi skulle ut och gå, men får ta det sen. har lite annat viktigt att fixa innan.

jaha, andra dagen på det nya året. får se vad det här året har att erbjuda! det bästa med förra året var ju såklart att billy kom till världen!! ♥ det bästa som har hänt oss. världens finaste kille!

woho, plats 96!!



jippi, nu har jag äntligen fått mitt samtal med försäkringskassan, så nu har jag anmält nya dagar på föräldraledigheten.

på nyårsafton var vi hemma hos morgan & mia, och där var även tony & linda. trevligt hade vi det! åt god mat och god efterrätt :) jag var ganska seg den dagen. trött och huvudvärk! vi skjöt inga raketer, men vi gick bort till skolan och kollade när andra sköt. fint :) man såg lite överallt. fick flytta på oss efter ett tag för det var några fulla idioter som höll på att skjuta raketer. alla flög ju då inte rakt upp, en flög inte alls långt ifrån där vi stod. otäckt!!

vid den här tiden förra året låg våran prins i min mage. redan under julen dessutom, men inget vi visste om. den 5 januari kollade vi upp, och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. blev lite rädd samtidgt som jag blev glad. det var ju faktiskt inget vi hade räknat med. men såklart det bästa som hänt oss!! :)

nehe, ta och tända lite lampor kanske så jag slipper sitta här i mörkret.





Kommentarer
Postat av: ida

Ja dom är as bra! Sitter också och väntar på att den ska komma ut så man kan beställa :)

2013-01-03 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0